RB 3461

Schuif aan bij het Reclamerechtcongres

Binnenkort vindt weer het jaarlijkse Reclamerechtcongres plaats. Omdat we weer online gaan, verdelen we programma over twee webinars op 10 december en 28 januari. Dagvoorzitters Ebba Hoogenraad en Willem Leppink zorgen voor de rode draad in het programma.

Programma op 10 december
Welke onderwerpen beheersen de reclame on- en offline? Op 10 december komt de vrijheid van meningsuiting, politieke reclame en misinformatie in reclame aan bod. Hoe staan we er nu voor, wat is toegestaan en waar liggen de grenzen? Christiaan Alberdingk Thijm licht toe.
Bjorn Schippers neemt ons mee in de wereld van entertainment, met zijn presentatie over muziekrechten in reclame. Aan de hand van  praktijkvoorbeelden van zijn cliënten laat hij zien wat er juridisch komt kijken bij het realiseren van audiovisuele producties.
De ACM heeft begin 2020 een behoorlijke agenda opgesteld met aandachtspunten. Hoe is 2020 verlopen? Anne-Jel Hoelen blikt terug. En: in dit eerste blok presenteert Ebba Hoogenraad haar ongeëvenaarde overzicht van hits and misses in de rechtspraak van het afgelopen jaar.

Onderwerpen op 28 januari
Op 28 januari komen onder meer e-commerce, de Stichting Reclame Code en het toezicht van de Kansspelautoriteit (KSA) aan bod.

Wanneer: donderdag 10 december (13:30 – 17:15) en donderdag 28 januari (14:00 – 17:30)
Accreditatie: 6 PO punten (3 per onderdeel)

Ook deze editie zetten we in op twee persoonlijk gerichte, interactieve en energieke middagen. Inschrijven voor alleen deel 1 of deel 2 is ook mogelijk. Kijk voor het volledige programma op de website of mail naar info@delex.nl.