Gepubliceerd op zondag 28 juni 2009
                
            Misleidende lidmaatschappen vakantieclubs
 De Consumentenautoriteit is vorige week gestart met een voorlichtingscampagne om vakantiegangers te waarschuwen voor  misleidende en agressieve verkoopmethodes van lidmaatschappen voor vakantieclub.
De Consumentenautoriteit is vorige week gestart met een voorlichtingscampagne om vakantiegangers te waarschuwen voor  misleidende en agressieve verkoopmethodes van lidmaatschappen voor vakantieclub.
Uit onderzoek van de Consumentenautoriteit naar de oneerlijke handelspraktijken is gebleken dat het gemiddelde schadebedrag wat slachtoffers betalen gemiddeld 1.083 bedraagt. Jaarlijks worden naar schatting zo'n 165.000 Nederlanders slachtoffer. Luister hier naar een interview van de VARA met Marije Hulshof, directeur van de Consumentenautoriteit.
Lees hier meer.
 
       
       
       
       
       
       
 
         
 
         
 
         
 
         
 
        