Over Reclameboek

In Reclameboek.nl vindt u onderwerpen als misleidende en vergelijkende reclame, reclame en consumentenbescherming, maar ook berichtgeving over de handhaving van reclameregels door de consumentenautoriteit en de Reclamecodecommissie. Reclamerecht dus, in de breedste zin van het woord. Ook public relations, sponsoring en sales promotions komen aan bod op Reclameboek.nl.

Prof. Jan Kabel bepaalt met mr. Prisca Ancion, mr. Ebba Hoogenraad en mr. Willem Leppink het beleid, de richting en strategie van www.reclameboek.nl.

Reclameboek.nl is onafhankelijk. Dus niet verbonden aan een kantoor, een universiteit of een organisatie. Om onafhankelijk te kunnen blijven en te kunnen groeien is Reclameboek.nl ondergebracht bij deLex. Heeft u berichten op het gebied van reclamerecht en commerciële communicatie zoals gewonnen zaken, opmerkelijke inbreuken, verrassende transfers en benoemingen? Of heeft u tips en suggesties? Laat het ons weten via redactie@reclameboek.nl

Kernredactie

Copyright

prof. Jan Kabel
professor/ of counsel
UvA / DLA Piper

Ebba Hoogenraad
advocaat
Hoogenraad & Haak, advertising + IP advocaten

Willem Leppink
advocaat
Ploum Lodder Princen

Prisca Ancion-Kors
directeur / member exec. board
Stichting Reclame Code / EASA

Redactie

Ady van Nieuwenhuizen
advocaat 
Kneppelhout & Korthals

Anne Voerman
advocaat 
DLA Piper

Carja Mastenbroek
advocaat
Certa Legal

Daan van Eek
advocaat 
Hoogenraad & Haak, advertising + IP advocaten

Timme Geerlof
advocaat 
Windt Le Grand Leeuwenburgh

Daniël Sterenborg
Eindredacteur Reclameboek
Uitgeverij deLex B.V.

Contact
redactie@reclameboek.nl

Bij het samenstellen van onze database gaan wij zorgvuldig te werk. Heeft u bezwaar tegen publicatie van een bericht, neemt u dan contact op met de uitgever Claudia Zuidema: czuidema(at)delex.nl.